Lördag

I lördags var det den stora flytten, vi hade inget kvar förutom "sängen" jag och pappa sovit på och några bokhyllor. 
Eftersom vi skulle flytta ut den dagen så fick jag absolut inte duscha, jag som såg så äcklig ut :P Så jag lät pappa fixa det sista med flytten, medans jag gick till farmor för att äta frukost och duscha ;) 
Jag hade med mej en ganska tunga väska till farmor och när jag kom fram till farmor gjorde min axel jätte ont!:(

Efter jag ätit frukost hos farmor gick jag och duschade, det var jätte skönt för jag tror jag inte hade duschat på två dagar :P
Sen satt jag och farmor och tittade på gamla fotton på henne, det var kul att se hur hon såg ut när hon var ung, jag kan säga att hon var en riktig snygging då:)
Vid kl 5 åkte jag till Mattias och vi tittade på Inglourious basterds, men vi stängde av filmen ganska snabbt för den var så seg och tråkig och man fattade ingenting :P
Eftersom vi hade flyttat på ut på lördagen hade jag ingenstans att bo förutom i sorunda och där ville jag inte bo, för det ligger mitt i ingenstans så jag sov över hos Mattias :D<3<3 
puss puss 


Så tomt mitt gamla rum kan bli.


Det här var våran säng på natten till fredagen


Jag och farmor




 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan svejsan, hur går det med spyorna?

Farmor gillade ditt inlägg. schyst med sängen i vardagsrummet;) kram

2010-01-12 @ 18:34:16
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0