Klockan halv tio...

... då var jag vaken! för jag och pappa skulle åka och spela badminton, och som jag sa igår att jag skulle ge gärnet så gjorde jag det och det gick bra och det var en jätte roligt pappa och dotter dag:), men vi tävlade typ inte men man kan ändå säga att jag vann mäst bollar:P om man frågar mej iallafall.
förutom mej så var det några gubbar som gav gärnet, som hade banan bredvid/jämte(för dom halmstadsbor som inte förstår vad bredvid betyder;), jag har aldrig sätt några gubbar vara så kvicka i svängarna, eller vad man ska säga haha
puss puss




Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med en dotter/pappa dag och jag kan tänka mig att du gav järnet

2010-01-04 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0