Handbollsmatch

Klockan 16:15 tog jag bussen mot Sannarpshallen för att titta på en killkompis handbollsmatch. Det var första gången jag skulle ta bussen och därför viste jag inte riktigt vilken buss jag skulle ta, hur bussen skulle åka och vilken tid den skulle komma. Men som tur var så lyckades jag hitta rätt busshållsplats på en gång! :D.
Sannarpshallen är ganska stor så när jag kom fram var det lite som ett äventyr när jag skulle hitta rätt hall där dom skulle spela :P Jag kom rätt första gången men det var bara det att jag kom typ in mitt på planen och jag tyckte det var pinsamt så jag gick ut fort som fan och typ sprang där ifrån haha :P och så försökte jag hitta en ingång till läktarna istället. Jag tänkte, eftersom läktarna är längre upp en planen så borde dörren till läktaren vara en trappa upp (jag tyckte jag var ganska smart) och rätt som det var så var planen där, men jag var tvungen att gå igenom ett ganska mörkt rum innan jag kom fram ;) 
Matchen var rolig att titta på och jag skulle göra om det för jag tror jag börjar bli intreserad av handboll men jag tog kanske inte den bästa platsen men det gjorde ingenting för rätt lag vann!! :D
puss puss

 
Jag lyckades ta några bilder :)


Som ni ser så är det inte en så bra plats :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Du får börja ta med dig Sven på matcher han tycker det är lika kul som du. kram på dig

2010-01-17 @ 20:06:54
Postat av: mamma

Du får börja ta med dig Sven på matcher han tycker det är lika kul som du. kram på dig

2010-01-17 @ 20:07:30
Postat av: Nathalie

Tja syrran!!! haha smart du är. Jag tror inte du e intresserad av handboll utan av killarna ;) har du det bra? kram

2010-01-18 @ 14:28:21
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: sarah

Det är sant det är roligt :P jag har det bra hur har du det själv? <3

2010-01-20 @ 21:34:38
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0