Gymnasium???

Igår hade jag lite problem för att välja vad jag skulle välja för gymnasium. Tänka om jag skulle ändra mej senare och då är det försent!!! :P Men som tur är så har jag till 1 februari att söka ;)
Om ni har några ideér om vad man skulle kunna välja kan ni skulle skriva några förslag :) <3
puss puss

                      ???????
                    ??       ????
                                 ????
                                  ?????
                                 ????
                              ????
                         ?????
                         ????
                         ????
                         ????
                         ????  
   
                           ?

Kommentarer
Postat av: mattias

igelstaviken;) SÖDERTÄLJE!! :P hehe <3

2010-01-15 @ 21:38:09
Postat av: sarah

haha du med din älskling igelstaviken :P <3

2010-01-15 @ 22:45:11
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0