Gott till lunch :D

När jag vaknade upp ur min skönhetsömn eller snarare chockades av väckaklockan. Bestämde jag mej för att skita i frukosten och gå deräkt till lunchen och då menar jag bokstavligen "gå" till lunchen. för jag och farmor hade bestämt att hon skulle laga mat och gissa vad det blev....? kotletter med fetaostsås och potatis i ugnen!!! det var så gott så jag höll på att smälla av... lite överdrivet kanske men eftersom jag inte hade ätit frukost blev det som värsta energi kicken :D
Det var desutom ganska längesen jag och farmor bara var tillsammans och pratat så det blev sköna samtal mella ung och vis ;)

Efter lunchen fick jag tyvär så jävla ont i magen pga mensvärk :( så jag låg i farmors soffa i nästan en timme medans jag drogade mig själv med värktabletter ;) som tur var så gick det över men jag mådde lite illa efteråt, (det kan ju ha berott på alla tabletter), men som sagt så gick det över och jag kunde fortsätta mina planer för eftermiddagen :D;)
 puss puss

Min goda lunch. Tack så jätte mycket för maten farmor :) 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0