Genetik :(

Imorgon  har vi genetik prov och det käns inte bra. Jag är inte taggad alls. Visst jag känner att jag är ganska säker men man blir lite stessad endå, för tänk om man har missat att plugga på något! :/. Men det är skönt att få det gjort för då kan jag bara ta det lugnt resten av veckan :) Jag tror att prov är bara för att stressa eleverna. För när jag gör prov så blir jag oftast nervös och stressad och då blir det sånna små slarv fel som är så ireterrande, och det är inte kul sen efterråt när man får tillbaka proven och ser :( 
Nu ska jag försöka sova så att jag kan drömma om cellens organeller och reduktionsdelingar och mutationer, så att jag är expert på det imorgon ;)
puss puss sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0