Flumma lite

Jag har ingenting att göra... ja jag vet klockan är halv 1 men jag är inte trött. Så jag tänkte kan lika gärna flumma på min blogg ;P 

Jag kom på en sak jag åker hem om ungefär 6 dagar, jag vet inte hur jag kommer klara av att vara ifrån Mattias, jag kommer typ hamna i en deprition, eller vad det heter, haha nej men jag kommer nog känna mig deppig speciellt i början. Jag hoppas Sandra kommer hålla mig pigg och glad den lilla glädjespridaren :D
Men god natt och sov gott på er jag ska väl försöka sova lite nu :)<3
puss puss

  

Kommentarer
Postat av: matte

samma här:( hehe snacka om jobbigt!<3

2010-01-06 @ 11:45:59
Postat av: matte

samma här:( hehe snacka om jobbigt!<3

Postat av: Nathalie

Hej, jag förstår att du kommer sakna honom så går det när man blir kär i någon i en annan stad som ligger typ 6 timmar med bil bort. Då får man liksom skylla sig lite själv. Hur ser huset ut då? kram

2010-01-06 @ 19:52:28
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0