Favorit i repris

Kissande hunden gör så att jag får fast rumpa eller tycker ni inte det?? Det är iallafall en av sakerna som jag har gjort idag ;) och så har jag satt på musiken på högsta volym och bara dansat som en galning, ni måste hålla med om att det får en att må bra och desutom kände jag att jag behövdes piggas upp lite. Orkar inte sitta med´läxor hela tiden!!
Jag försöker komma på något roligt som jag har gjort idag men jag kommer faktist inte på något såhär jätte specielt haha :P Såklart tycker jag att det är as kalas att vara med kompisarna på dagarna men det var en kompis som saknades idag, min kära Sandra. Hon kommer imorgon som tur är :) <3
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0