Har jag tappat minnet...?

Igår träffade jag Eric och vi bestämde att vi skulle se på filmen, sex drive, som han hade hyrt. Den var rolig fast jag hade redan sett den. 

Efteråt ville han gå och lämna tillbaka filmen för att han ville inte att den skulle bli mer försenad än den redan var.
Han sa att han hade lånat den på Bamse, och jag tänkte att det är ju inte så långt att gå, så jag följde med. 
Då började han gå mot busshållsplatsen på målarstigen och då frågade jag varför han skulle åka buss eftersom jag trodde affären låg när där jag bor, då sa han " eh.. bamse ligger nere i rönninge, ofta du inte viste det :P".
Då tänkte jag " ja ofta jag inte viste det :P" Jag kände mej lurad av min egen hjärna, för jag var nästan helt säker på att det var den jag tänkte på som han menade haha:P
kanske blev lite snurrig förklaring men jag är lite snurrig just nu :P
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0