Ego ska man vara

Jag kände att jag behövde ett ego inlägg idag, för jag vill bara säga att jag är så jävla bästa och inte för att tala om hur snygg jag är hahahaha :P
Jag lät Sven ta kort på  mej så att ni får se hur snygg jag är haha ;) Men jag kan säga att Sven var ingen bra fotograf han bara skojade runt och tog lite hur som helst :P 
puss puss



Mina ögon ser lite... konstiga ut men annars är jag snygg ;) 



Sven ville inte ta kort på mej utan på kylskåpet


Fortfarande envisades han med att inte ta kort på mej men jag kastade mej in i bilden :P


....Han lyckas :D


Kommentarer
Postat av: sandra

haha så lyckat:)

älskar dig<3

2010-01-15 @ 21:46:44
URL: http://smedved.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är en riktig linslus Sarah, nu vet jag vad du gjorde på ditt rum hela kvällen igår, kul med kissande hunden

2010-01-16 @ 10:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0