Lite om mej :)

Hej hej, det blev ett lite snabbt inlägg förut för att jag skulle titta på en film, "personal efects", men nu är jag redo för att skriva lite på min nya blogg.
Jag kanske ska börja med att presentera mej själv jag heter Sarah och bor i Halmstad. för någon vecka sen "firade" jag ett års dag för att ha bott i Halmstad. 
Att flytta till halmstad var en ny bra start i mitt liv, inte för att jag hade det dåligt i stockholm, utan för att jag fick bland annat en ny bästis, Sandra. Och det var därför jag döpte min blogg till halmstadsarah. 

Här är en bild på mej så ni vet hur jag ser ut, puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna =)

Härligt att höra att flytten var bra! =) Lycka till med skriveriet här på bloggen ;)

2010-01-02 @ 22:18:22
Postat av: Mamma o Sven

Wow, vilken snygg bloggsida! Skall bli kul att läsa om vad du gör när du inte är i Halmstad. Ha de kul och välkommen hem, vi saknar dig.... kram mamma o Sven

2010-01-02 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0