Låtsas kusinerna

Imorse blev jag väckt av mina låtsas kusiner när jag låg och sov och klockan var bara 10:30!! Dom skulle vara hos mej och mamma idag och sen ska Ida sova hos hos medans Ebba ska sova hos Anna.
När jag vaknat och ätit frukos (Tacos ;) så gick vi ut på stan för att kolla lite efter en present till Anna. Vi gick in i massor av smycke affärer och istället för att vi hittade något till Anna så hittade vi saker till oss själva ;)
Efter shoppandet så gick vi till våran enda biograf, röda kvarn, och köpte biljätter till alvin och gänget ;D Den var faktist rolig men den hade nog varit roligare om den hade varit på engelska och inte dubbad :)
Sen gick vi hem och pysslade med pärlor. Det var ganska länge sen så det var riktigt kul :D 
Jag gjorde ett armband som jag blev ganska nöjd med :) 
puss puss
 

Jag och Ida


Mamma och Ebba sitter och mumsar ;)


Jag väljer min vanliga jucie


Kul att pyssla med pärlor igen :D


Mamma hälsar till sina flickor i stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0