Knasig morgon

Som jag berättade igår så sov Idag här inatt och det gick bra, men sen på morgonen vaknade hon kvart i 9!! och jag tänkte NEEEEJ! Så jag frågade henne om hon ville titta på film och som tur var så ville hon det :) Jag satte på filmen i vardagsrumet så jag slapp höra något och fortsätta att sova. Men det var bara det att efter en halv timme ville hon inte titta på film längre, så hon kom tillbaka till mitt rum och började prata om grejer hon hade med sej och jag bara ahh, mmm, jag viste inte riktigt vad jag svarade på :P.
Sen vet jag inte vad som hände jag tror jag somnade om för jag hörde inte vad hon sa:P efter en timme, tror jag, så vaknade jag av att någon  sa mitt namn om och om igen och gissa vem det var?? ;) Då var kl 11 så jag var väl tvungen att gå upp för då hade mamma också börjat fråga om vi inte skulle gå upp någon gång.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0