Kan man ha mer otur??!

Klockan halv fem ungefär så tog jag tunnelbanan tillbaka till T-centralen, för att sedan kunna ta pendeltåget till min kille Mattias som bor i södertälje hamn.
Det är vid T-centralen allt börjar skita sig. Det börjar med att jag hör att mitt tåg som jag skulle åka med mot södertälje skulle åka om en minut och jag börjar såklart springa mot uppgången och så ser jag att vid uppgången så var det värsta kön där man stämplar biljätten och då hör jag den där rösten igen " tåg mot södertälje central avgår från spår 14, dörrana stängs" jag blev så sur!!!, men det var inget mer med det så jag gick upp på perongen och såg att det kom ett till tåg mot södertälje om ca 10 minuter.
När tåget hade kommit satt jag väl kanske i 40 minuter innan jag vara framme.
NU händer det värsta, jag trodde jag skulle börja gråta!! För att komma hem till Mattias måste man ta bussen. Så jag stälde mig vid busshållsplatsen, men det var bara det att jag hade stält mig på fel sida av vägen (hur du får man vara?) och så ser jag MIN buss komma så jag börjar kuta mot busshållsplat som den skulle stanna på men det vara bara det att bussen var en sekund före mej så busschaförn stängde dörrarna och åkte iväg... JAG VAR EN CENTERMETER IFRÅN!!! men nej busschaförer ville tydligen inte ha mig på hans buss!!! @)#"¤%&

Som tur är så har Mattias en så snäll mamma så hon kom och hämtade mej för annars hade jag frysigt ihjäl. Tacksam som jag var för att hon kom hoppade jag in i den varma bilen, för jag lovar jag hade ingen känsel kvar i mina händer. Om jag hade stått där i några minuter till vet jag inte vad jag hade gjort :O
Tillslut kom jag iallafall hem till Mattias och till Mattias och allt slutade bra och desutom fick jag jätte god mat :D<3   
puss puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack Mattias mamma för att du hämta min lillaSarah så att hon slapp frysa. kram Lillemor

2010-01-04 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0