Claes kalas

På eftermiddagen vid ett tiden träffade jag en kompis som jag träffat i somras, Claes. Det var roligt att träffa honom :)
Jag skulle möta honom vid rådmansgatan, och för att komma dit så vara jag tvungen att ta tunnelbanan från T-centralen och jag var ganska nöjd över mej själv när jag hade gjort det, för att jag brukar inte åka tunnelbana, så Jag trodde att det skulle skita sej totalt för jag har inte så jätte bra lokalsinne, det vet dom som känner mig bra. men det gick ju bra :D 
Nu när jag tänker efter är det egentligen lite konstigt att jag inte har åkt tunnelbana, jag hade ju ändå bott i Stockholm i 14 år! innan jag flyttade till Halmstad :P
Aja tillbaka till träffen, vi gick till espresson house på sveavägen, och jag tog en varm choklad med vispgrädde Mmmm GOTT! och han tog en cappuccino, och gentleman som han är så bjöd han mig :) sen pratade vi om allt möjligt mellan jord och himmel och hade det jätte skojj :)
puss puss  

Claes och jag






Kommentarer
Postat av: mamma

oj, ännu en söt kille som dessutom är gentleman och bjuder sin dam

2010-01-04 @ 11:14:34
Postat av: malin

oh la la och skjorta har man också!

2010-01-04 @ 18:35:46
Postat av: Claes

Hade himla mys, måste göras igen :D



ps. tack för komplimangerna av tidigare skribenter ;D

2010-01-06 @ 04:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0