Bästa kvällen i mitt liv

Kvällen kunde inte blivit bättre<3 Mattias hade bjudit ut mej på date, våran första riktiga date och jag lovar er den kunde inte blivit bättre!!
Det började med att vi gick till en resturange på drottninggatan i stan som heter Barcelona. Vi beställde in två tapas och en huvudrätt och så delade vi på allt. Allt var super gott :D. En jätte bra resturange för att gå på första date på.
Efter middagen gick vi till filmstaden sergel för vi hade beställt två biljätter till Old dogs. Och filmen var också en höjdare, jätte rolig film, man skrattade nästan hela tiden. Desutom fick vi guldplatser utan extra kostnad :)  
När filmen var slut gick vi till ett fik som låg precis bredvid sergel, men jag tänkte inte på vad det hette.
Hella kvällen var så perfekt och desutom betalade han hela kvällen, det kallar jag mer än en gentleman!!svårt att slå <3<3 
Kommer aldrig glömma den BÄSTA kvällen i mitt liv <3<3
Puss puss 

   


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ojojoj vilken kväll. låter riktigt mysigt. Själv sliter man här i kylan hela dagarna. haha puss

2010-01-07 @ 21:33:10
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0