Badminton!

Idag har jag spelat badminton!! Det var jag, Anna och Emil vi var i söndrumshallen och spelade. ( hade aldrig varit i där, så nu vet jag att det finns en badminton hall) :) Det var jätte roligt och jag måste säga att jag ägde dom i sista matchen, och det måste dom hålla med om ;)
Jag och Anna spelade tillsammans först mot Emil, och vi vann. Sen spelade jag och Emil mot Anna och mitt lag vann igen :D. Sen när det inte var så lång tid kvar av våran tid skulle jag spela själv mot dom två :) När våran tid var ute ledde jag med 8 poäng och dom hade bara 1! hihi ;) :D.
Vi ska spela på söndag igen, men då skulle någon mer följa med, så att vi kunde vara jämna lag eller så att vi kunde spela på två banor :)
Egentligen skulle Mattias varit med för han skulle hit, men han kunde inte komma och det suger :( :(.
puss puss 


Jag och Emil i söndrumshallen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0