Aslappnad träning

Jag kände för att träna så jag tog ett lite avslappnat träningspass. I vanliga fall brukar jag cykla men jag kände att jag inte orkade det, så jag gjorde ett nytt "träningsschema" som innehöll: kissande hunden (rumpmusklerna), sittups (magmusklerna), saxen (magmusklerna), lyfte lite vikter, mycket lite haha (armmuskler) och upphopp (benmuskler) :D. Som ett plus kan man titta på TV samtidigt, det gjorde jag iallafall :D
Jag känner att jag har fått lite träning men inte tillräcklig :P jag får cykla imorgon så att svettet rinner ;) Man vill ju vara i form till till strand sesongen haha
puss puss

Kommentarer
Postat av: ida

du vara i form..

eftersom du bade ar tjock och otranad.

ses pa tisdag :*******

2010-01-16 @ 23:02:23
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0