A-Ö riktigt svårt

 Idag var jag med Ida och vi hade lite svårt att komma på vad vi skulle göra. För vi ville inte gå ut för då skulle vi frysit till döds och vi ville inte titta på film för det skulle vi göra lite senare på kvällen med tjejerna.
Då kom jag på att varför inte spela ett klassiskt sälskapsspel som A-Ö? spelet var för barn från 10 år tror jag men om ni frågar mej så tycker jag att det var ganska svåra frågor. Kanske ska gå och kolla upp mitt IQ :P
Det var faktist riktigt kul, det var ju så längesen man spelade sälskapsspel :)
När vi kört det några gånger och vi hade haft typ alla frågor, bestämde vi oss för att gå till filmkedjan och hyra en film för att slippa göra det på kvällen. Vi hyrde, Min stora feta grekiska semester ;) När vi kom tillbaka till Ida passade jag på att gosa med Dobby, hennes urgulliga hund <3
puss puss


Jag oxh Ida <3





gosigt värre :)<3




Kommentarer
Postat av: Sven

Hej Sarah...

Vi har det varmt o skönt. Idag har vi badat i puerto rico. Jag saknar min simlärare, Sarah.....

Kram sven och mamma

2010-01-10 @ 19:46:21
Postat av: Anonym

jo det kan jag tror att det är :) ja jag skulle ju varit där du kan ju klara dej utan mig :P

pussss

2010-01-10 @ 22:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0