20 i 1

Idag slutade vi 20 i 1 för att vi inte skulle ha någon idrott, och det tyckte jag vara fett bra, för då kunde jag och Sandra gå in till stan och shoppa lite! ;) Det var egentligen meningen att Sandra skulle köpa en tröja från ginatricot och ett par mys byxor men det slutade med att det var jag som hittade grejer också, det var fina grejer för fin fin priser ;) hihi. ( jag har lite dåligt samveta nu efteråt för att jag köpte grejerna, eftersom jag ska på språkresa i sommar, och jag måste spara pengar. Så nu har jag lovat mej själv att jag ska börja jobba och att jag inte ska shoppa något mer på den här terminen, inte för att jag tror det kommer gå så bra men man måste sätta upp mål för att kommanågonstans).

När vi gick på stan kom det fram några killar till oss och frågade om dom kunde få filma oss :) Sandra sa på en gång, NEJ! men jag tyckte att det skulle vara roligt för det var ju inte precis så att dom skulle lägga upp filmen på TV. Jag tror det var något högskoleprojekt eller något sånt :) Dom sa att det skulle bli som en rolig film, så jag fick några rader att säga om en kille som jag inte ens kände. Jag skulle säga ungefär såhär "Jag vet inte riktigt vem det är, men du kan ju be honom att dra år helvete"  och sen gå ut ur bild;P.

Det är ganska sen så jag måste bara läsa igenom genitiken en gång och sen ska jag gå och lägga mer.
puss puss och god natt


Bik Bok 599kr 149kr!


Monki 250kr 63kr


Monki 450kr 112kr


Såååå snygga

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan syrran! saknat mig? Fina saker skorna var coola. Man måste ju shoppa lite annars mår man inte bra jag lovar dig!!! Du kommer ju ha råd med resan ändå så du behöver inte precis oroa dig. Jag hinner typ inte shoppa nuförtiden jag bara åker skidor går i skolan och sover... juste jag glömde packa och bo i en resväska för det är typ det jag gör.. kramkram

2010-01-26 @ 11:47:42
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: sofia

assnygga skor:D

2010-01-29 @ 17:05:34
URL: http://sofiaaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0