Helgen är slut :(

Sitter och bloggar på tåget som åker mot södra delen av Sverige, det är redan dags att skriva om min helg i Stockholm (Södertälje), jag hann inte göra så mycket, men det vikrigaste var att jag fick träffa Mattias :D
Det är gungit som vanligt på tåget x2000 så det är lite svårt att skriva, men det är skönt att det finns något att göra de närmaste 5 timmarna ;) Mamma sitter brevid mej och läser som vanligt, men det gör hon förmodligen för att jag inte är så social :D
Det var segt att gå upp idag, klockan ringde 08:30. Jag var tvungen att packa, om jag hade varit smart skulle jag gjort det igår men min hjärna tänker inte så långt. 
Igår var jag och Mattias och hyrde film på tempo. Vi hyrde Gamer, ganska skum och äcklig film. Vi tittade inte klart på den, vi fattade inte så mycket, det beror nog på att vi var så himla trötta, inte för att vi hade gjort så mycket på dagen. Det enda jag hade gjort var att jag träffade pappa och Nathalie och de var inte så ansträngande ;) Det är ungefär det jag hunnit med ;) haha  

Det kändes som om den här helgen gick så jävla snabbt och det är så tråkigt :( kommer ta 2 och en halv vecka innan jag kommer tillbaka :( men det enda jag kan göra är att stå ut, jag måste börja täka posetivt :)
sammanfatningsvis har helgen varit bra och jag kommer sakna Mattias som vanligt :) <3 
Hare bra puss puss 



 

Kommentarer
Postat av: mattias

ja tror att filmen egentligen var jävligt bra :P vi får se på den nån annan gång ;) saknar dig me <3

2010-02-08 @ 08:31:16
Postat av: sarah

Ja det får vi göra :) <3

2010-02-08 @ 16:40:51
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0