Jag kan spela gitarr!

Enda till 4 idag har jag och Mattias bara tagit det lugnt och gjort lite läxor. Jag har hjälpt honom med genitik men han hängde inte riktigt med ;)
Klockan 4 var jag, Mattias och Sven i den nya arenahallen och tittade på handboll. Det var Halmstad mot Ystad. Halmstad var bra i början men ju närmare slutet det blev gick det bara sämre och sämre.
Ystad vann med 23-21, inte bra asså.
Nu på kvällen har vi tittat på långfärdsskidor för herrarna. Sverige lyckades få en tredje plats :) och så har vi tittat på ishocky... och det är INTE kul ;P vi har desutom diskuterat varför tjejer tjänar så mycket mindre än killarna i de olika sporterna. Vi kom fram till att killarna har "mycket bättre" uppbyggnad än tjejer och det gör dom bättre typ....
Mattias har lärt mej att spela gitarr och snart kan jag en låt ;)
puss puss


På väg till handbollen

Råkade slå honom lite hårt :P haha nej sulle aldrig slå min älskling ;)<3


jag spelar gitarr ;)


Kommentarer
Postat av: sandra medved

hey:D<33

2010-03-02 @ 19:12:06
URL: http://medved.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0