Till Stockholm <3

Idag började min dag klockan 6! för idag bar det iväg till Stockholm. Jag hade 5 timmar framför mej i en bil tillsammans med mamma och Sven. De första två timmarna tror jag att jag sov och det var jääääätte skönt ;) 
Sen hade Sven ett telefon möte i ungefär 1 och en halv timme och då passade jag på att plugga historia, andra världskriget. 
Tillslut var vi äntligen framme vi hotelet som mamma och Sven skulle sova på. Jag själv skulle följa med pappa och nathalie till sorunda och Annika... Men innan vi åkte till sorunda gick jag och min kära pappa på bio och såg valentines day <3, medans nathalie var i hammarby backen och åkte skidor.
Filmen var bra och den var faktist inte som en typisk amerikansk film, som man trodde den skulle bli, men där fick vi tänka om :P
puss puss och sov gott <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0