Tekniska systemet

Innan jag börjar snacka om tekniska system vill jag bara ge er en kram på alla hjärtans dag och hoppas ni får en bra dag med era älsklingar ;) <3
Nu till det viktiga.....det är plugg dag idag och jag sitter och pluggar... eller just nu gör jag ju inte det, för jag tyckte jag förkänade en paos ;)
Jag pluggar om jetmotorer och jag har en hur tjock bok som helst om bara jetmotorer. det är sjukt svåra ord i den, jag fattar typ hälften :P
Anledningen till varför jag gör en så idiotisk grej, är för att jag har en inlämningsupgift till vecka 9 om tekniska system, kul va?? ;) Jag hoppas för erat eget bästa att ni inte har samma tråkiga uppgift, för det tar livet av mina hjärnceller ;)
puss puss 



 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha en bra alla hjärtans dag! Jag lider med dig, fast det där är typ det jag gör varje dag fast lite mer inväcklat:D plugga inte för mycket!

2010-02-14 @ 17:24:41
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: sarah

desamma många hjärtan! det är nog ingen risk att jag skulle göra det :P<3

2010-02-14 @ 18:16:25
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/
Postat av: mamma

Du kanske ska bli civilingenjör gumman ;)

2010-02-15 @ 16:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0