Språkresa

I veckan är det dags att betälla språkresa till i sommar på Malta!! Är så jävla sugen nu asså, jag har typ pratat om det enda sen förra sommaren.
Det blir inte billigt men jag ska spara så mycket som möjligt och jag hoppas jag får lite av resan i födelsedagspresent, för det är allt jag önskar mej ;D!
De språkresor jag har kollat på är dom med STS.se och EF.se. Jag tror jag satsar på STS faktist den verkar bäst och roligast. Jag såg desutom att det fanns en dykar kurs som man kunde lägga till i språkresans pris och det ska jag absolut göra! 
Tänka att få vara i Malta i 3 veckor och träffa nya kompisar, hur kul är inte det?
Längtar till sommaren
puss puss



Foto från förra sommaren, på mej och Eline :D<3

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan syrran. Det blir nog jätte kul tror jag. Fast fattar inte att mamma och pappa släpper dit dig. Vist ska du också äta med oss i morgon? :D

2010-02-04 @ 11:48:53
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0