Soft dag

Idag har vi haft portfoliedag på förmiddagen, det är typ som förberedelse inför utvecklingsamtal. Det är så himla onödigt men man slipper lektionerna och det är ju soft. 
När vi var klara med allt så fick vi rast i 2 timmar och 10 minuter och det var för länge. Alla gick typ hem och åt förutom jag och Sandra, så vi satt där och inte gjorde någonting. Sen ville inte Sandra sitta där längre så hon följde med några till en annan skola och jag orkade inte gå så jag blev kvar där själv ;) Men Philip i min klass kom och räddade mej, så vi satt och pratade lite :D
Som sista lektion hade vi Idrott och det var sådär för vi spelade fotboll och det kändes som ingen var riktigt sugen på att spela men men det funkade.
puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0