Råkade göra så en började blöda näsblod wups....

Idag hade vi trippelboll mot 9a på morgonen kl 9. Det var lite dåligt informerat om när vi skulle träffas och vara, så typ hälften av våran klass kom försent för att ingen hade sagt något :O Men när vi väl var i alet där vi skulle vara var det jätte roligt. Vi spelad fotboll, bandy och vollyboll och våran klass vann alla grenar!! Vi äger 9a!! haha.

Efter lunchen skulle vi ha idrott och idag var det valfritt om man ville vara med eller inte eftersom vi spelat trippelboll på morgonen :) 
Så jag, Maddis och några killar i klassen bestämde oss för att gå iallafall :)
Medans vi väntade ute på våran idrottslärare, ville tydligen Emilio ha snöbollskrig med mej för han började kasta snö på mej, så jag tog upp snö och började gå mot honom, samtidigt som jag frågade om han ville bli mulad :D Då sprang han iväg och sa att han skulle sluta. Sen var det inte mer med det tills några till killar i klassen kom med bandyklubbor. Emilio tog upp en klubba och började skvätta snö med den på mej!! Jag gick fram till honom och frågade igen om han ville bli mulad, då sa han "kom då", och så började vi "brottas", han trodde säkert att han skulle vinna men tillslut fälde jag honom så han ramlade rakt i snön. Jag satte mej på honom och tog upp snö och började mula honom :P 
Haha det var så roligt :D 
När han reste sig märkte vi att han börjat blöda näsblod, men han sa att det var lungt. Det var inte alls meningen att han skulle börja blöda näsblod så det ber jag om ursäkt för (jag slog han faktist inte, bara så att ni vet);) men för det andra, tyckte jag han förkänade, han bad ju om det ;P
puss puss

Kommentarer
Postat av: TeddyBear

HaHa ganska roligt men hur lyckas du få honom att blöda HaHa

2010-02-08 @ 21:41:45
Postat av: sarah

han var väl klen ;) haha. nej jag skoja

2010-02-09 @ 22:15:57
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0