På tåget till stockholm :) !!

Nu sitter jag och mamma på tåget till stockholm:)
Vårat tåg från Halmstad var försenat i 20 minuter och vi skulle byta till tåget mot stockholm i Hässleholm. Vi trodde att vi skulle missa det :S, men som tur var, så var det tåget också försenat :D Och det tackar vi gud för!! ;)
När tåget från Halmstad skulle stanna in i Hässleholm stod jag och mamma upp och tåget bromsade in så hårt så jag flög nästan över mammas resväska ;P och på tåg finns det dörrar som öppnar sig av sig själv och dom lyckades träffa mej några gånger. Om man tittade sig omkring hade andra samma problem :P hihi.

Men som sagt nu sitter vi på tåget mot Stockholm och här ska vi sitta i de närmaste 4 timmarna! Som tur är går tåget förbi södertälje södra, så jag slipper byta tåg igen :D 

Hälsning till Sven: 
Jag och mamma kommer sakna dej, vår lilla gullegris ;) <3 

    
Jag och mamma på våran resa genom Sverige!:)


Kommentarer
Postat av: moster Lillan

Vad söta ni är! Ha d så mysigt i helgen.Kram

2010-02-05 @ 16:23:01
Postat av: sarah

tack, detsamma :) kram

2010-02-06 @ 13:51:49
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/
Postat av: Ida

du är söt

2010-02-06 @ 19:38:11
URL: http://idaaspberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0