klänningen med stor K

Mitt resultat från gårdagens shoppingsrunda.


En av klänningarna. Jag tror inte jag ska ha den här på "bröllops" festen men har inte riktigt bestämt mej ;)


Den här klänningen ska jag nog ha på "bröllops" festen tillsammans med ett glittrande halsband :D och vet ni vad det bästa är att den bara kostade 49 kr !!!  


Mina nya gammeldags skor ;)

Idag när jag kom hem var det en enorm snöhög där min cykel står, och jag kan bara säga att jag inte såg min cykel. När sommaren kommer, kommer jag nog vara tvungen att byta kedja för den kommer ha rostat sönder toootalt!! :P


Min cykel är under snön!

Kommentarer
Postat av: mamma

Undrar vem som får fixa cykeln??? Roliga bilder du lagt in gumman.puss mamma

2010-02-22 @ 10:09:35
Postat av: Nathalie

Fina kläder!!! Synd bara att det är ett tag ills man kan använda alla klänningar utan att frysa ihjäl!!! i morse var det 29 minus här!!!!!!!!

2010-02-22 @ 19:12:05
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0