Jobbig dag

Idag har det nog varit den jobbigaste dagen i skolan sen vi börjat! Gud, det kändes som den aldrig skulle ta slut. Det var nog de två sista lektionerna som gjorde den så jobbig, för vi hade vikarie på båda. Våran klass blir så jobbig när det vi får vikarie. Idag passade det verkligen inte att vara  ofukoserad för  vi gick igenom saker som skulle komma på svenska nationella, som vi ska ha nästa vecka :S
Efter att skolan hade slutat var jag så trött att jag nästa inte orkade röra en fena, men flitig som jag är gör jag mina läxor... i en halv timme ;) Jag gjorde faktist Yoga också. Det var så skönt, för i slutet på ett Yoga pass ska man bara ligga ner och ta det lugt i typ 10 minuter, och jag tror jag somnade på den korta tiden, sååååå skööönt! :) <3
puss puss


Efter skolan var det på med mys kläderna. För mej är det här den perfekta outfiten när man bara ska ta det lugnt. Håret uppsatt i en knut, hoodtröja och ett par mys byxor, kan det bli bätter? :) <3

Kommentarer
Postat av: Ida

vilken läxa? engelska? xD

2010-02-02 @ 22:34:21
URL: http://idaaspberg.blogg.se/
Postat av: sarah

aa och spanskan ;)

2010-02-03 @ 11:01:55
URL: http://halmstadsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0