Jag tror jag fattar....

Vad har hänt idag... hm jo jag har varit i skolan som vanligt :P I skolan hade vi muntliga nationella ( det är när man ska sitta två och två och diskutera om en text). Det gick faktist bra även fast jag och Philip fick en as dålig/svår text att diskutera om, men jag tror våran lärare tyckte det var bra :D
Idag fick jag även tillbaka mitt biologi prov i genetik och jag hade bara ETT fel!!! Hur stolt är inte jag nu :D
Imorgon har vi matte prov i procent och jag hoppas det går bra för det käns bra en så länge ;) Det här är allt jag kommer drömma om i natt: %%%%%%%%%%%% 
puss puss och hare gött! ;)

Jag är lite deppig idag så jag tänkte få upp stämninge lite med några roliga bilder på mej själv (ego)






Kommentarer
Postat av: Nathalie

Snygga bilder syrran! Skönt att det gick bra på provet det gick inte så bra för mig när jag hade genetik prov fattade typ ingenting gick efter 5 min på vg-mvg provet! pusss

2010-02-18 @ 11:06:32
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0