Göteborg, det är gött

Då var det dags att skriva lite om min dag igen då ;) Det ska bli kul :D
Idag började dagen som vanligt med lektioner och ett spanska prov, som jag tror gick hyfsat bra :) men sen, nu börjar det roliga. Jag och Sandra fick lov att gå tidigare från so:n för att åka till Göteborg tillsammans med mamma och Sven :)
Det tog lite tid att komma till götet eftersom det var snökaos men vi kom fram! :) På vägen dit berättade Sven en jätte rolig sak.... Han hade köpt biljätter till oss till repetitionen av melodifestivalen kl 19:00. Kul va!!! 
När  vi kom fram till hotelet, som låg mitt i köpcentrumet, som vi ska shoppa i imorgon btw ;), Gjorde vi oss i ordning sen gick vi till pizza hut och "gjorde egna" pizzor. gott gott :D
Efter våran nya energi kick av mat laddade vi upp för melodifestivalen! av de låtarna som spelades, var Darin absolut bäst och sen han den mörka killen, kommer inte riktigt vad han hetter haha, men han vara bra :D Sen var det några as grymma blå killar som trummade. Ni får se imorgon på den riktiga melodifestivalen ;)
Vi filmade alla låtar så vi får se om jag lyckas få upp någon på bloggen :) , filmerna fick inte så bra kvalitet men ljudkvaleten blev bra :) 
puss puss  hare gött nu ska jag och sandra busa ;)


På vägen dit




På pizza hut

 


Melodifestivalen i Göteborg!!


De blå killarna som var as grymma

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Låter som om ni haft det riktigt kul:D ska du inte langa upp en bild på klänninge som du köpte till bröllopsfesten mamma sa att den var jätte fin och värsta fyndet!!!

2010-02-21 @ 14:20:19
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: mamma

båda klänningarna var supersnygga och värsta fynden. Verkar som om ni haft en kul helg i Göteborg tjejer. kram mamma

2010-02-21 @ 14:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0