Fynda!!

Efter jag gjort läxorna skrev jag ju att jag och mamma skulle gå ut på stan och shoppa. Det gjorde vi men först gick vi och åt kebab i en restaurange precis neranför vårt hotel, det var gott men jag tycker att Halmstad har den godaste kebaben faktist ;) 
Sen var det dags för shopping och det blev en riktig fynd dag idag. Det brukar bli det för mej men idag oj oj oj :D ;) 
Först hittade jag 4 plagg på en och samma affär (salt) och alla var på rea!!! Det var en kappa i grått, ett par röda byxor, en kofta och en klänning som jag ska ha på festen, för jag har ändrat mej med att jag ska ha den svart klänningen som jag köpte i göteborg i helgen ;)
Sammarlagt kostade allt 400 kr!! och jag har räknat ut att allt skulle kostat tillsammans 1599kr egentligen!!
Efter min lilla fynd runda på salt gick vi vidare till H&M, där köpte jag diadem, toffsar, ett vitt skärp som jag ska ha till klänningen jag köpt, hårspännen och ögonskuggor :)
Nu vidare till Guldfynd och där köpte jag en ring som kostade 98kr, men då kom mamma på att hon hade bonus kort på guldfynd och på bonuskortet hade hon 41 kr så jag behövde bara betala 47kr för ringen :D:D
Jag ska lägga in bilder på kläderna och allt annat men jag kan tyvär inte göra det just nu för jag har inte alla grejer hos Eline.
puss puss


Min lunch idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0