Fisa av yoga?...

Idag har vi haft matte prov :( Jag tyckte inte det kändes så bra men vi får väl se när jag får tillbaka resultatet :)
Vi hade matte prov i nästa 2 timmar! och sen hade vi lunch för vi började 10:10 idag :D
Efter lunchen hade vi bara musik i en timme för att vi fick studiedag sen, vi slutade halv 2 :)

När jag kom hem var klockan bara 10 i 2, då tänkte jag att jag skulle slappna av lite så jag gjorde Yoga i en timme. Min moster har sagt att man fiser mycket när man gör yoga för att man slappnar av, men det tror jag inte jag gör..... hoppas jag iallafall :P haha 
Sen efter det var det bara att sätta sig vi bordet och börja plugga spanska till spanska provet vi ska ha imorgon :/ Jag sitter fortfarande och pluggar men jag tror jag kan allt nu, men det vara precis så jag sa när jag hade pluggat matten och vi vet ju hur det gick ;)
När jag tänker efter tycker jag spanska är roligt, jag skulle vilja kunna prata spanska flytande, så att jag kan börja lära mej franska :) Om man får möjligheten att börja på ett till språk på gymnasiet så ska jag nog välja franska, det låter så vacker :D
Nej nu tror jag att jag ska ta en liten paus och sätta mej med mamma oh Sven i soffan och bara titta på TV :)
puss puss


Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Nå gick yogan bra?? Hälsa familjen!kram

2010-02-19 @ 10:19:08
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejsan syrran!!! Hoppas proven gick bra och att ni får det kul i göteborg. Vi ses på tisdag pusss

2010-02-19 @ 19:39:59
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: hilääli minooshh

Kul med yoga :)



Och om du är intresserad av fotboll,

då kan du läsa om årets VM-bollen i min blogg :)!

2010-02-19 @ 19:55:13
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0