En dag kvar

Idag har det varit en bra dag. Har varit hos tandläkaren och dom tyckte att jag hade jätte fina tänder :D Men som vanligt säger dom att man ska använda tandtråd, jag får väl ta och börja göra det så att dom blir nöjda ;) 
Efter mitt tandläkarbesök var jag tvungen att gå tillbaka till skolan, men det gjorde inte så mycket för vi hade musik och det är chill ;) På musiken skulle vi lära oss noternas namn och så skulle vi göra en nånsenslåt (det är en låt som inte har riktiga ord i sej. Istället för ord kan man sjunga: lalalalalala) ;)  i grupper. Jag fick spela piano och det gick inte så jätte bra men det är bara att träna så att det sitter :) Det var inte det att det var svåra akord  (eller vad det kallas på ett piano) men det som var svårt var att byta mellan dom ;) Det går säkert bättre nästa gång :)
Imorgon är det fredag och vad händer då??? Jo jag åker till STOCKHOLM!! det ska bli så ROLIGT!<3<3   
puss puss  




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0