Det tar aldrig slut!

Läxor hit läxor dit. Det käns som hela mitt liv består ut av läxor just nu.
Tills imorgon har vi spanska läxa, torsdagen har vi matte prov och musikläxa, fredagen har vi spanska prov och på alla dagar måste jag hinna med att arbeta på alla inlämningsuppgifter som ska lämnas in vecka 9, då tänker ni säkert eh... det är långt tid kvar till vecka 9, men dom jävla veckorna går så snabbt så man kan tror att dom har raketer i baken :P
Det är såklart jag tycker det är bra att veckorna går snabbt för jag vill att det ska bli sommar, men jag har ju intagningsproven till bild och formgivnings linjen som måste bli gjorda också så just nu vill jag att dagarna ska gå så sakta som möjligt så jag hinner hämta andran. Det var någon som sa till mej att det är 8:an som är jobbigast, så jag hade stält in mej på att få ett år med chill men nej då, inte det inte ;)
En bra sak är iallafall att vi har sportlov nästa vecka och då ska jag till Stockholm och det ska bli kanon kul :D
puss puss


läxorna bara staplas på högar! :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vadå tycker du inte bilden var fin? haha Du kan i alla fall vara glad att du har lov nästa vecka själv måste jag slita en vecka till, plus att jag måste göra allt plugg även om jag är sjuk:( ska bli kul att du kommer hem. Puss

2010-02-17 @ 12:55:33
URL: http://nemmalie.blogg.se/
Postat av: teddybear

Vi på vittra är lediga torsdag fredag sen kommer lovet entligen

2010-02-17 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0