Bädda i soffan

Nu är jag hos min kära syster, Eline, och hennes kille, Micke. Innan har vi varit på en grekisk restaurange med, pappa, Nathalie den bäste ;), Annika och farmor och det var gött i gött gött :D
Inatt ska jag sova här på Elines och Mickes soffa och det får vi se hur det kommer gå för det är iskallt här!! Jag kommer nog skaka tänder hela natten :S
Vi har nyss tittat på OS för stafett i långfärdsskidor och Sverige vann!!!!! Hur cool är inte det??? Det är typ första gången jag har sätt att Sverige har vunnit :P haha, det kanske inte är så konstigt eftersom jag inte brukar titta på sport ;)


Jag och Eline kurar ihop oss under täcket


Micke med sina datorer, den lilla datanörden :P

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt mina flickor har det:) Synd att vi bor så långt ifrån varandra. puss mamma

2010-02-25 @ 17:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0