2 mål!!! ;)

I fredags så hade vi en ganska skönt dag i skolan. Vi hade ganska tråkiga lektioner men det var sånt som vi var tvugna att bli klara med, så det var bra att vi fick göra det.

Tomas, vårna so lärare frågade om det var någon som ville vara med och spela innebandy. För varje fredag brukar några lärare och elever spela efter skolan, oftast brukare det bara vara killar, så jag tänkte att jag skulle bryta det och vara med och spela. Först trodde killarna i min klass att jag skämtade men sen följde jag med dom och det var as roligt. Vi spelade i 1 och en halv timme :) När vi spelade kände jag att jag inte hade så bra kondition men jag gav så mycket jag kunde, jag gjorde faktist 2 mål ;P Jag tror jag ska vara med nästa fredag också om det blir något :D
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0