Födelsedagsbarnet!<3

För 16 år sen föddes en tjej som heter Sarah... och det är jag!!! :D Idag fylller jag 16 år och kan där med börja övningsköra, inte för att det kommer vara så säkert men det är ju därför det kallas övningsköra ;) 
Denna fina dag började med att jag vaknade upp med en kille jag verkligen tycker om, Mattias :) <3 Han gav mej en Thomas sabo berlock i födelsedagspresent, det var kärleksguden amor. Tyvär han var tvungen att åka hem vid tre, så mellan 3 och 5 tog jag det bara lugnt, jag fixade mej lite tittade på TV. Klockan 5 kom pappa hem. Vi gick och handlade min födelsedagsmat, i mataffären träffade vi farmor som skulle vara med att fira mej på kvällen. Eline, Micke och Annika kom lite senare. :) Vi handlade till maträtterna, Förätt: melon med parmaskinka. Huvudrätt: lax med parmesanost och andra kryddor på, lime sås, potatis i ugnen och sallad. Efterrätt: Qino, ingen blekaste aning hur det stavas men det består utav olika frukter med riven choklad på som varit i ugnen och sen severas med vaniljglass  geeetegott:D 
Efter att vi ätit all den goda maten öppnade jag presentera!!! :D Jag fick ett jätte stort paket av pappa som innehöll ett par blåa simfötter och ett cyklop med snorkel, jag ska ha med mig det när jag ska ta dykarsetifikatet på malta i sommar :D  
Av farmor fick jag ett par örhängen och 2000 kr!!! Hur bra är inte det!? hihi
Eline och Nathalie hade köpt en blå jet set klocka till mej. Och det är så bra nu, för nu har jag både en rosa och en blå precis som jag ville ha det :D
Av Annika fick jag en Thomas sabo berlock, det var en nyckel med ett hjärta på och två trisslotter :)

Tack så mycket för alla fina presenter jag fått och alla som kom ihåg min födelsedag <3
puss puss


Amor<3


Nu är jag förbered för alla hav


Ett till par örhängen gör aldrig skada :)


En blå Thomas sabo klocka! me love


Thomas sabo berlock, Nycken till mitt hjärta




Jag vann på båda :D

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Grattis Gumman. Hoppas din födelsedag var toppen. Nu kan 3 galna 16 åriga tjejer övningsköra på gatorna. Hua!! KRAM från hela familjen

2010-04-10 @ 10:59:05
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilka fina presenter gumman. Ses imorgon puss mamma

2010-04-10 @ 15:39:57
Postat av: Two olsson sisters

Aww, vad fina grejer:D Grattis:D Hoppas du fick en bra dag! Händer ikväll då??//Emma.

2010-04-10 @ 16:04:52
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: robinhood.

Är du duktig nog att se vem som är på bilden i mitt senaste inlägg?

gissa rätt så länkar jag dig för en vecka :>

kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0