Vilken kille väljer du?...

Igår kom jag fram till min hemstad Stockholm :) men inte riktigt min hem ort, jag åkte istället till Södertälje för att besöka min älskade pojkvän :D <3 jag stannade där tills kl 12 idag för han skulle åka till jävle och spela en fotbollsmatch över dagen. Så jag passade på att åka in till stan och äta lunch med mamma, Nathalie och Eline. Jag tror att alla var ganska trötta så vi satt där och spanade på killar som gick förbi( Det var mest mamma coh Eline). Vi såg massor av olika killgäng. Det var jätte roligt först såg vi tre killar som gick förbi som var riktiga snobbar, med bakåt slick och bara almänt sliskia, och sen kom det tre killar nästan precis efter som var rena motsatsen mot de andra. De hade långt svart hår, mittbena och det såg ut som om de inte hade tvättat sig på en vecka!!! usch... och så hade dom emo kläder :P hihi
När vi hade roat  oss med det en stund "insåg" vi (iallfall jag, mamma och Eline. För nathalie har ingen kille ;) att vi redan har de bästa killarna så vi gick till clas ohlson för att se om de hade en speciell locktång som vi hade sätt på reklamen och som tur var så hade de det, så vi köpte tre! :D 
Så nu har jag lockat håret och det blev jätte fint. Nu kommer jag vara jätte fin när jag och pappa ska gå på bio, inte för att någon kommer att se mej när jag sitter där och bara njuter av bio stolarna och den braiga filmen som visas på den stor duken men man mår alltid bra utav att känna sig snygg :) btw vi ska cykla till biografen i söder!!!!
puss puss   


Jag tycker de här lockarna ser mer naturliga ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0