Data"förbud"

hej hej :) Den helgen har jag inte "fått" vara vid datorn, så jag har inte kunnat skriva något. orsaken till att datorn var ett förbjudet föremål är för att vi har haft gäster från stockholm hela helgen. Mammas kompis Unn + familj kom hit och firade hennes 50 års dag. Hennes två barn har jag åkt skidor med förut så jag kände dom.
Redan innan dom kom var jag inte så jätte sugen på att ha gäster jag hade bara lust att ta det lugnt. Det hade inte gjort mej nått om bara Unn kom, men eftersom Sara och Elin också var med var jag ju tvungen att vara med dom. Om jag ska vara helt ärlig tyckte jag inte det var så roligt, de sa nästan ingenting. Jag kan erkänna att jag inte heller var så jätte social men jag försökte iallfall få dialoger. tillslut orkade jag inte försöka längre så jag sket i det.
Igår var det iallfall kul :D vi var på Mårtensons och åt middag och tittade på stand up. Stand up:en var jätte bra faktist, men sen vid 11 var, jag, sara och Elin tvugna att gå hem för att då skulle festlokalen öppnas :(

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan, hoppas du vill ha gäster i helgen för då kommer jag!!! Du får vänta tills du blir lika stor som mig innan du får gå ut haha :D

2010-04-19 @ 21:34:08
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0