skogalen!

Jag har skrivit om softa dagar i skolan, men den här dagen slår fan alla ;) Vi började 10:10, då vi hade prov. Det var typ inga som kom idag, de hade väl inte pluggat ;) När provet var färdigskrivet, var vi fria att gå. Klockan var bara 11:55 och då fick vi sluta!!!! :D Men jag, John och Charlie i min klass tog det kloka beslutet att äta i skolan så man slapp laga mat hemma, så där satt vi ett tag :)
Sen när jag kom hem, väntade min kära storesyster (Eline) i lägenheten, hon kom på morgonen. Vi hade bestämt att vi skulle ta en runda på stan. Det var kanske inte det smartaste, eftersom jag är en shoppaholik. Jag lyckades köpa mej ett rosa nagellack ooch ett par gladiator sandaler :/ :D Såklart är jag nöjd med mina inköp, men jag måste erkänna att jag har lite dåligt samvete på något sätt :P
Aja inget att göra nu, man kan ju inte precis lämna tillbaka skorna..... ;) När jag köpt skorna tyckte både jag och Eline att vi skulle gå tillbaka till lägenheten för att inte förlora mer pengar, hon hade nämligen också köpt ett par skor :P
När klockan var halv 7, följde jag med Emil, på frispee träning med honom :) de ville ha tjejer i deras lag så jag erbjöd mej att iallfalla prova :D Det var jätte kul och jag tror jag kommer börja :)
Nu sitter jag i sängen och håller på att dö utav trötthet så jag tror jag ska lägga mej nu. God natt
puss puss
PS. ni får se bilder på de snyggaste sandalerna imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0