Skön cykel tur

Ikväll har jag och pappa varit på bio :) Vi tog cyken in till söder, det var jätte skönt att cykla inne i stan och det kändes jätte konstigt att kunna cykla i bara en kvart för att komma in till stockholm södra :D En skön cykeltur i stan kommer jag inte säga nej till framöver, för det var en höjdare! :D
Jag och pappa tittade på Green zone, den var as bra. Det var länge sen jag såg en action så det var skönt att det blev en bra film :)
god natt sov gott
puss puss


Vi tog färjan över vattnet :)


Jag och pappa :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman, det verkar jättemysigt att kunna cykla i stan. Ska försöka köpa en cykel i helgen så vi också kanske kan cykla lite tillsammans nu när det är vår och varmt och skönt. Ha en riktigt bra födelsedag gumman. puss och kram mamma

2010-04-09 @ 16:50:43
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0