Så nära men endå så långt borta

Då är man hemma igen i Halmstad, som varje gång är det jobbigt att åka i från Stockholm :( men det är bara att leva vidare ;) Idag fick jag iallfall spendera min sista dag med Mattias, då vi åkte till ett café med hans familj. Det var jätte mysigt och det var svårt sen att lämna Mattias sen när jag skulle åka hem vid tre :(
När jag kom hem till hammarby sjöstad så blev jag bemött av min morfar och hans nya tjej, de ville gratta mej och ge mej en present :) ´
När klockan var 6 satt jag på flyget hem till Halmstad och nu sitter jag här i våran lägenhet. Jag tycker att det är så otroligt att man kan från ena timmen till den andra vara på två olika ställen, det är ju ungefär 50 mil mellan Stockholm och Halmstad och det käns så jobbigt att för bara några timmar sen stod jag där framför Pappa och Mattias, men nu kan jag inte längre se dem i ögonen eller röra dem.
Aja nu ska jag äta, puss hej leverpastej <3

Kommentarer
Postat av: mattias

<3

2010-04-13 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0