Jag får ingen luft!

Gud vad jag är förkyld, jag håller på att dö av syrebrist ;) Jag vet inte om jag orkar gå till skolan imorgon, vi får helt enkelt se imorgon hur det blir, jag orkar inte komma efter i skolan, det är så tråkigt med läxor. Förmodligen kommer jag dra mig upp. 
Idag hade jag teater, jag hade egentligen inte tänkt gå men så sa ted att vi skulle filma, så jag palrade mej dit. Det var roligt men jobbigt för att jag var förkyld. Men det visade sig att vi inte skulle filma utan de hade flyttat det till nästa gång :/ men men så kan det bli. 
Ajuste idag fick vi reda på att vi skulle ha nationella i matte på fredag... blääää, det suger ...! :P
puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0