Hollywood by Sarah

Idag har det inte varit så fint väder... å jag som skulle ha klänningen men men det blev byxor och en tröja ;)
Jag har haft min muntliga redovisning i so idag och det gick faktist bra. det var tur att jag hade fixat en Power Point på lunch rasten så alla fokuserade på den istället, och att jag la ner min stödord på bordet så att jag inte stod där och skakade sönder :P
Lätnaden av att vara klar med att ha redovisat är så skön, man känner sig som en fri fågel ;) :D
Den här eftermiddagen blev det lite mer soft än alla andra dagar då jag har behövt plugga. Jag har bara musik läxa och läsa lite kemi ;).... och desutom hinner jag skriva i bloggen, tummen upp (Y) hihi



Jag har funderat lite på vad jag ska bli när jag blir stor eller redan nu. Eftersom jag ska gå bild och formgivning på gymnasiet så tänkte jag att jag ska börja designa skor :D Jag älskar ju skor så jag tyckte det var en bra idé :)
Igår när jag, mamma, och Sven gick hem från att ha ätit på stan spånade vi på vad jag skulle kunna döpa min design till, och eftersom jag alltid har drömt om att komma till Hollywood fick det bli, Hollywood by Sarah :D Och med det menar jag också att min tolkning av Hollywood är snygga högklackar!!

"Hollywood by Sarah"





puss puss

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Skodesigner är ju alla tjejers dröm;) Fashionhaggan i min länklista jobbar som skodesigner, ett tips bara, gå in o kolla, just nu har hon blogguppehåll!Kram

2010-04-27 @ 23:43:22
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0