Hemmadag

Idag har jag varit hemma från skolan. Det har varit skönt att vila lite eftersom jag inte har känt mig så bra den här veckan. Fast att jag har varit hemma så har jag pluggat musik och matte till det nationella provet på fredag. Men när man är hemma från skolan hör det ju också till att man ska titta på en film, så det gjorde jag ;D
klockan halv 7 gick jag och mamma till ett föräldrar/barn möte i skolan, vi skulle prata om vad vi skulle göra med våra klasspenga, men jag tyckte inte vi kom fram till något. Ett helt onödigt möte. 

Idag har jag fått reda på att vi ska ha nationella prov i spanska nästa vecka... :( Jag förstår inte riktigt varför dom har lagt till flera nationella prov än grundämnerna. 
 


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med gumman mötet var helt onödigt, vad kom vi fram till egentligen??? Hoppas du mår bättre imorgon gumman- puss

2010-04-14 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0