En vanlig söndags middag

Idag har det varit plugg slappa plugg slappa... mest slappa men men :P Jag var tvungen att gör klart min muntliga presentation i engelska tills imorgon. Jag hatar verkligen muntliga redovisningar, speciellt på ett annat språk :( Jag blir så jävla nervös och börjar typ skaka, jag vill bara försvinna genom jorden, för jag suger på det! Och det jag hatar mest då, är när någon säger " men det är lika för alla, alla är lika nervösa"... som om jag skulle bli mindre nervös av det! För just när man står där och alla bara sitter och glor och väntar på att man ska börja, är det enda man tänker " du kommer faila och få IG".
Så fort någon lärare säger att vi ska ha muntlig redovinsing har jag bara lust att gå fram till han/hon och ta tag i hans/hennes huvud och bara dunka det i bordet tills dom inte kommer ihåg att dom har sagt till oss att vi ska ha det, utan säger istället, ja men det var allt för idag ni kan sluta nu :D Om det endå var tillåtet :P 
Aja nu ska jag inte lägga ner min dyrbara tid på att sitta och skriva om korkade, dumma, @$€7 lärare (för de är dom allehop, förutom mamma) :)
Nu på kvällen har jag, mamma och Sven ätit lite gratinerad hummer och champang, men sån mat är väl inte så speciel bara en vanlig söndagsmiddag  ;) hihi det var gott mmm
sen tog vi också lite nyttg gurka, morötter och dipp som slank ner ganska lätt det också :D 
puss puss jag skriver imorgon också om jag överlevt redovisningen :) 

   
GOTT!

   
Kvällssnacks :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Bortskämd ? haha hummer på en söndag... hm

2010-04-28 @ 09:53:35
URL: http://nemmalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0